Filteren op
Voor leerlingen die willen onderzoeken of ze met extra ondersteuning, begeleiding en iets meer tijd kunnen doorstromen naar het vmbo hebben we de Pro-vmbo klas.
23 okt 2023
In samenwerking met COC Noordoost-Brabant biedt Powerup073 de Jong & Out073 groep aan.
3 okt 2023
Voor sommige kinderen en jongeren is het niet vanzelfsprekend elke dag “gewoon” naar school te gaan.
5 sep 2023
Het is best spannend om naar de middelbare school te gaan. Maar maak je geen zorgen, deze tips zullen je helpen deze periode met glans door te komen.
17 jul 2023
Kort geleden maakte Dtv een mooie reportage over de vorderingen van de nieuwbouw.
3 jul 2023
Kings of Colors is door De Bossche Vakschool en Rothuizen Architecten gevraagd om de gymzaal van hun school aan de Hervensebaan te voorzien van een eigentijdse muurschildering.
7 mei 2023
Hallo, mijn naam is Jantien Petersen en ik ben brugfunctionaris bij de Bossche Vakschool.
19 apr 2023
De afgelopen tijd hebben gesprekken plaatsgevonden voor en fusie.
6 apr 2023
Kom kennismaken met de Bossche Vakschool en volg een aantal minilesjes bij ons!
10 feb 2023