Bossche Vakschool - Gebruik laptops

Gebruik van laptops

Bent u ouder van groep 8 klik dan hier voor meer informatie over de laptop vanuit Rent Company

Leerlingen en ouders van de Bossche Vakschool

DigiPlein is ontwikkeld voor de Bossche Vakschool om de leerling snel en makkelijk kennis te laten maken van de mogelijkheden van Office 365.
Ga naar het Digiplein.

Gebruik laptop op school

Leerlingen op Bossche Vakschool maken tijdens de lessen gebruik van een laptop. School heeft ism de Rent Company uit Den Bosch een laptop samengesteld welke voldoet aan de eisen van school en het onderwijs. Deze laptop kan door de ouders worden aangeschaft via eenmalige kostprijs of maandelijks worden geleased.

Bossche Vakschool - Gebruik van laptops sub

Rent Company

Deze koop/leaseovereenkomst gaat u aan met Rent Company. Uw zoon of dochter kan voor eerste lijn support terecht op school. Mocht de laptop gerepareerd moeten worden, dan zorgt de school dat deze naar Rent Company gaat. De laptop wordt dan door Rent Company gerepareerd. Voor eventueel vragen hierover dient u rechtstreeks contact op te nemen met Rent Company. De school kan hierin niet bemiddelen. De school stelt een leenapparaat ter beschikking voor de duur van de reparatie.

Eigen laptop

Natuurlijk kan het zo zijn, dat u geen gebruik gemaakt heeft van het aanbod van Rent Company en zelf een laptop aan wilt schaffen of heeft aangeschaft. Deze laptop moet dan voldoen aan de onderwijseisen van onze school. Hier vindt u de eisen zoals die vanuit school gesteld worden.
No data was found
Bossche Vakschool - Voor ouders

Software

De laptops welke door school geleverd worden, zijn direct voorzien van de software welke in de lessen gebruikt worden. Heeft u een eigen laptop aangeschaft, dan bent u zelf verantwoordelijk voor het installeren van deze software. De software die in de lessen gebruikt wordt, staat hieronder vermeld.

Heb je andere vragen over het gebruik van de notebook, stel deze dan aan je mentor.