Bossche Vakschool - Vertrouwenspersoon

Vertrouwenspersoon

De Bossche Vakschool heeft twee vertrouwenspersonen bij wie je terecht kunt. Met hem of haar kun je veilig en vertrouwelijk praten als je last hebt van ongewenst gedrag van een ander en dat niet zelf kunt oplossen.
Met ongewenst gedrag bedoelen we onder andere: pesten, bedreigingen, geweld, discriminatie en/of (seksuele) intimidatie.

Eerst zelf praten…

Iedereen op de Bossche Vakschool heeft recht op een veilige omgeving om te kunnen leren en werken. Ongewenst gedrag van leerlingen, docenten en collega’s op school mag niet voorkomen. Krijg je er toch mee te maken, praat er dan meteen over. Stap naar de persoon toe en vertel duidelijk dat je wilt dat hij of zij ermee stopt.
Lukt dat niet; stap dan naar een van de twee vertrouwenspersonen en vraag of hij/zij je wil helpen. In de folder over de vertrouwenspersoon vind je meer informatie.

Klik hier voor meer informatie over de vertrouwenspersonen.