Bossche Vakschool - Nieuwe leerlingen

Aankondiging:

Van maandag 25 maart tot en met zondag 31 maart kunt u middels de bovenstaande link uw digitale voor-aanmelding invullen voor schooljaar 2024 – 2025.

Vervolgens komt u als ouder of wettelijk vertegenwoordiger op één van de onderstaande aanmelddagen samen met uw zoon of dochter naar onze school voor de officiële inschrijving. Voor deze officiële inschrijving dient u het adviesformulier van de basisschool mee te nemen.

De aanmelddagen zijn op:

• Dinsdag 2 april 2024 tussen 18.00 en 20.00 uur
  • Woensdag 3 april 2024 tussen 18.00 en 20.00 uur
  • Donderdag 4 april 2024 tussen 14.00 en 17.00 uur

Graag tot ziens op de Bossche Vakschool!

De juiste plek voor slimme handen

De Bossche Vakschool is dé school voor jou als je ervan houdt om praktisch bezig te zijn én levensecht te leren. We hebben een groot aanbod praktijklessen, waardoor je leert door te doen. Je gaat op zoek naar waar je goed in bent, oftewel je gaat jouw talenten ontdekken! En wij gaan je daarbij helpen.

Waarom de Bossche Vakschool?

Op onze school kun je terecht voor vmbo-basis en vmbo-kader, beide duren 4 jaar. Daarna ben je er klaar voor een mbo opleiding te kiezen, in een richting die je past. Hoe? Je loopt stage, er worden gastlessen gegeven en natuurlijk door de vele leerzame praktijk- en theorielessen. Naast vakken als Nederlands, wiskunde en Engels krijg je ook veel andere vakken. Denk maar eens aan biologie, natuur- & scheikunde, sport & bewegen, maatschappijleer, techniek, drama en beroepsoriëntatie. Daarnaast krijg je veel praktijklessen en gaan we op zoek naar waar je goed in bent en waar je beter in kunt worden.

Jij als groep 8 leerling staat nu voor een moeilijke keuze: naar welke school ga ik volgend jaar? Misschien is de Bossche Vakschool dan wel de school die het beste bij jou past. Hier vind je alle informatie die je kan helpen bij het maken van je keuze. We wensen je veel succes en wie weet tot ziens!.