Bossche Vakschool - Voor ouders

Voor ouders

Ouder inlogaccounts

Voor ouders die al een inlogaccount hebben blijft de inlogprocedure hetzelfde

Alle ouders van onze leerlingen hebben een uniek inlogaccount. Ouders van nieuwe leerlingen krijgen dit per post toegestuurd. Met dit inlogaccount is het mogelijk om in te loggen op Magister en daar de resultaten, absentie, agenda en huiswerk van uw kind in te zien. Ook kunt u met dit inlogaccount terecht op het afgeschermde deel van onze website wat alleen voor ouders toegankelijk is.

Mocht u inhoudelijke vragen hebben over de vorderingen en aanwezigheidsregistratie van uw kind dan kunt u een mail sturen naar info@bosschevakschool.nl.
Vermeld u dan s.v.p. de naam van de leerling, het vak of het lesuur waarover u vragen heeft. Uw mail wordt dan doorgestuurd naar de persoon die uw vraag kan beantwoorden.

Mocht u vragen hebben over het inloggen dan kunt u een mail sturen naar helpdesk@bosschevakschool.nl.
Als u uw wachtwoord vergeten bent wordt dit alleen per brief aan u verstuurd.