Bossche Vakschool - Header Tasty

Restaurant Tasty

Bossche Vakschool - Horeca
In ons leerlingenrestaurant Tasty leren onze Horeca leerlingen van leerjaar 3 en 4 ‘levensecht’ koken en serveren voor gasten. Op woensdagavond vanaf 17.30 uur is het restaurant geopend voor gasten. Reserveren is noodzakelijk. Wilt u op een specifieke datum bij ons komen eten, reserveer dan ruim van te voren!

U geniet deze avond van een driegangen menu wat door onze leerlingen wordt bereid. U zult verrast zijn door de kwaliteit van de gerechten die zij onder leiding van de docent weten te bereiden! Niet alleen de kookkunsten van de leerling-koks bepalen het succes van het restaurant; ook de gastheer of gastvrouw speelt een belangrijke rol. In ons restaurant Tasty willen wij onze gasten het “huiskamer” gevoel geven. Onze leerlingen zorgen ervoor dat u als gast, op uw wenken bediend wordt. Wekelijks wordt de samenstelling van de groep leerlingen gewisseld. De ene week als kok vanuit de keuken waarbij zij heerlijke gerechten bereiden en de andere week als gastheer /-vrouw die u van harte welkom heet. Op deze manier worden onze leerlingen op het eindexamen voor het vak Consumptief horeca voorbereid.

Reserveren kan op schooldagen tussen 08.00 – 16.00 uur op telefoonnummer 073 – 6443777.