Bossche Vakschool - loopbaan oriëntatie en begeleiding

Loopbaan Oriëntatie en Begeleiding

De Bossche Vakschool kent een doorlopend LOB programma van klas 1 t/m 4 om leerlingen voor te bereiden op hun vervolgopleiding of beroepskeuze. Naast enkele boekjes gebruiken wij de keuzesite: www.bosschevakschool.dedecaan.net.

Dit is een uniek programma waarin elke leerling een individuele route doorloopt om tot zijn/haar keuze te komen. We wijzen leerlingen en ouders graag op de volgende informatiebronnen:

• De doorstroomwijzer: dit boekje bevat alle informatie voor open dagen op het MBO.
  • De MBO keuzegids: Dat is een soort consumentengids waarin alle MBO scholen beoordeeld worden op hun kwaliteiten. Deze gids is gekoppeld aan de opleidingeninformatie op de website: www.bosschevakschool.dedecaan.net.