SNEL NAAR >

Dit jaar eindelijk weer een schoolmusical: KEI VET!

Enkele jaren geleden was de schoolmusical een groot begrip binnen de muren van Van Maerlant, de Bossche Vakschool en zelfs in Den Bosch. Door corona en andere omstandigheden konden we de afgelopen jaren geen schoolmusical organiseren. Daar gaat nu gelukkig verandering in komen!

Met trots mogen wij de volgende musical van Van Maerlant en de Bossche Vakschool aankondigen: KEI VET! (gebaseerd op de bekende film Grease)

Voor deze musical zijn wij op zoek naar jonge talenten die het leuk vinden om te zingen, dansen en/of acteren. De audities zullen plaatsvinden op 27 september en 4 oktober. Leerlingen kunnen zich aanmelden via de QR-code die te vinden is rondom de school of via deze link. Inschrijven is mogelijk tot 15 september.

Alle leerlingen van leerjaar 1 t/m 4 kunnen zich inschrijven. Voor leerjaar 4 vragen we wel om goed na te denken voordat ze zich aanmelden: de uitvoeringen van de musical zijn namelijk een week na de eerste eindexamens. Na de audities zullen we iedere woensdagmiddag repeteren om eind mei een fantastische productie neer te zetten. De schoolmusical is een unieke ervaring waarbij vriendschappen voor het leven worden gesloten.

De komende tijd zullen wij reclame maken binnen de school. Heeft u thuis zo’n talent zitten, aarzel niet om uw kind eraan te herinneren zich aan te melden vóór 15 september.

Ook achter de schermen hebben we creatieve talenten nodig. Denk aan decor, kleding, techniek en nog veel meer. Iedereen die daar interesse in heeft kan zich aanmelden bij mevrouw Krijnen (economie) of meneer Claassen (theater).

Met vriendelijke groet,

Het productieteam,