Heeft u een vraag over uw kind en de middelbare school?

Hallo, mijn naam is Jantien Petersen en ik ben brugfunctionaris bij de Bossche Vakschool.

Als brugfunctionaris zorg ik voor verbinding tussen de wijk en de school. Ook houd ik regelmatig spreekuur op de Bossche Vakschool en wijkpleinen in de buurt.

U kunt bij mij terecht met vragen zoals: hoe vraag ik een laptop aan, hoe zit het schoolsysteem in elkaar? Waar vind ik informatie over de school van mijn kind? Hoe meld ik mijn kind aan voor het sport en cultuurfonds? Ook vragen over puberteit en opgroeien kunt u bij mij kwijt, wij zoeken dan samen naar een oplossing.

Spreekuur

Elke week is er het middelbare school-spreekuur in de wijk. Hebt u een vraag over de middelbare school, hulp voor u als ouder/verzorger of andere vragen over school? Loop dan binnen bij het wijkplein, de koffie en thee staan voor u klaar.

Ook als u financiële vragen of zorgen heeft kunt u bij mij terecht. Ik kan samen met u een aanvraag doen voor het Nationaal Fonds Kinderhulp, stichting Leergeld of sport- en muziekles.

Locatie en tijd

Hieronder vindt u informatie over wanneer ik aanwezig ben op een wijkplein om spreekuur te houden.

Dinsdag van 9:00 tot 11:00 uur op wijkplein Boschveld (BBS Boschveld)
Woensdag van 9:00 tot 10:00 uur op wijkplein de Hambaken (BBS de Hambaken)
Woensdag van 10:30-11:30 uur op wijkplein Rosmalen (Perron 3)

Contact

U kunt mij mailen via brugfunctionaris@bosschevakschool.nl om een afspraak te maken op de Bossche Vakschool.

Tot ziens!